torsdag 31 mars 2011

Hur många lingon finns det i världen

Idag är en tråkig blogginlägg dag. Har jobbat idag från tidig morgon till kl 15. När jag slutat kom Eric och lämnade Milo för han skulle iväg och handla. Helt sjukt... vi har jobbat om varandra denna vecka och ingen mat hade vi hemma så vi löste det så att Eric handla själv eftersom jag skulle iväg kl 17 igen så tog jag Milo och gick hem.
Hemma hann jag bara byta om och äta lite sen iväg på bio...som jobbet betalade. Kors i taket. Vi såg filmen "Hur många lingon finns det i världen" och den handlar om utvecklingsstörda. Den var rolig men lite ledsam också. 
Efter filmen var vi några som gick till Gillet och tog ett glas. Eller alla tog flera men jag satt under två timmar och smuttade på ett glas vitt och drack lika mycket vatten men känner mig ändå lite lullig. Det är ju nästan pinsamt. 
Nu ska jag lägga mig och hoppas jag inte är bakfull i morgon ;p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar