lördag 26 mars 2011

Tröttma

Inatt började Eric snarka igen, men han gick in och la sig i Milos rum så jag inte skulle bli störd. Tack för det känner man, men då har Gördis en såndär galen natt när hon ska in i alla garderober som finns i lägenheten och bara vara allmänt dryg. Att Milo sen valde att kliva upp 6.30 kändes inte bättre. Så just nu är jag lite mer än fruktansvärt trött. Så sak nog natta mig själv efter detta inlägg även om klockan bara är åtta. 

Efter att jag plockat undan det sista från igår så blev det film. Även om Milo var himla sugen på att titta så fick han sova istället. Det blev ingen roligare film än Final destination 1. 
 Efter filmen gick Eric och sov en timme och då passade jag på att kolla lite på nätet....
 ...ha sångstund med Milo....
 ...rensa lite bland gamla saker...
...och bara mysa med min lilla bebis :)

 När Eric sedan gick upp var det min tur :) killarna gick ut på en promenad och jag fick sova i två timmar. 
Efter lunchen behövde jag komma ut i det fina vädret så tog bussen bort till jobbet och hälsade på med Milo. Fikade även hos en av vårdtagare som inte sett smilo.
En power walk hem blev det inte men en vanlig promenad alla fall :)

/Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar