onsdag 2 mars 2011

Vilken dag

Idag stod klockan på 07.00 för att vi skulle på öppnaförskolan med Emma och Leo. Hade hellre gått på eftermiddagstiden för då är det för 0-6 månader ( på förmiddagen var det 0-12 månader) plus att man inte behöver gå upp tidigt. Men eftersom Milo har börjat gå upp tidigare nu så sa jag okej när hon frågade. Självklart ville Milo sova längre idag så kände mig lite taskig när jag var tvungen att väcka honom vid halv nio för att klä på honom. Men han tyckte det var helt okej för fick jordens smile när han vaknat till :)
Det var roligt att gå, fröknarna eller vad det heter var jätte trevliga och även om dem andra hängde ihop för dem kände varandra sen tidigare så hade jag och Emma trevligt. Milo tyckte det var spännande med alla bebisar och barn. 

Efter åkte vi bort till Trianon för att lämna din present som ska med i paketet :) snart fyller du tjugo bast lilla plutt :p
Där käkade jag lunch med mamma. Testade en ny smörgås med kyckling och curryröra på, jätte god.
Milo fick sitta lite hos mormor också

Efter det gick jag till jobbet för att skriva på en blankett hur jag jobbat under februari så nästa lön ska bli rätt. Därifrån tog vi bussen hem. Tror du jag var trött när jag kom hem?... mm jag var helt slut. Men det var inget att göra åt utan bara att planera middagar och skriva handlingslista. Det behövdes verkligen handlas för öppnade man vår kyl rullad det förbi öken bollar. Har typ levt på vatten och bröd både morgon och lunch dem senaste dagarna...på riktigt. 
Hemma igen blev det middag och sista avsnittet av serien. Den har varit sjukt spännande hela tiden enda in i slutet. Du måste se den sen. Det är inte vanligt att svenska serier är så bra tycker jag.
Milo somnade tidigt ikväll efter att ha legat och pratat med sig själv i soffan så jag röjde upp lite så nu känns det bra. Tror jag börjar bli frisk också :) yippie 

//Kram

1 kommentar: