söndag 27 mars 2011

Sommartider hej, hej

Inatt fick vi också sommartid. Var väldigt snurrig igår kväll och nervös att komma försent till jobbet och om mobilen skulle ställa om sig själv. Men det gick bra. 
Ja idag har jag jobbat hela dagen, det gick bra och dagen gick snabbt även om jag fick vara i en annan grupp. När jag kom hem halv fyra stupa jag i säng för jag var as trött och sov i två timmar. Sen vart det pizza till middag. Fan syrran jag kommer bli fet som ett hus så det måste bli ordning nu. Måste ge mig ut och köra power walk i veckan som kommer. Hoppas du lyckas bättre med kost och motion :)
Ja du ...lovar att vila upp mig och inte jobba på ett tag så det blir lite roligt innehåll här plus lite fina bilder.
Men för att få en lite färgklick bjuder jag på en gammal bild :) lite gangsta, fjortis bild ;p
 <3

/Kram

1 kommentar:

  1. "Fet som ett hus" den var ny.. :P Själv åt skippa jag lunchen, köpte varken popcorn eller läsk till bion och var ute och jogga idag ^^ Men jag har Florida-press på mig, måste komma i "form" så mycket man nu kan komma i form på två veckor, hehe :P Puss!

    SvaraRadera