söndag 6 mars 2011

Söndags brunch

Idag tog jag och Milo lite sovmorgon. Sen fick jag fixa till mig lite för skulle möta upp Sara i Knivsta, därifrån åkte vi sen till Stockholm. Det kändes kul att få göra sig fin och få äta jätte gott på ett riktigt fint hotell. Hon bjöd mig på brunch...vilket var trevligt..dock var det för hon fått jobbet på ett kryssningsfartyg. Hon kommer vara borta 6 månader sen komma hem 6 veckor och sen iväg igen 6 månader osv. Är glad för hennes skull men det känns inte så kul att inte få träffa henne så ofta. Hon är nog min närmsta vän.


Sjukt god mat :)

Sen när vi kom tillbaka till Knivsta släpptes jag av hos Ylva och Bengt. Där var Eric, smilo och Catarina också för vi skulle fira Eric som fyller år i morgon :) Även här blev det supergod mat. Som förrätt fick vi baconsalladen som jag skulle bjudit dig på och sen blev det oxfilé med pepparsås.

 Sixten...lite lik Gördis
 Dem två snyggaste personerna på denna planet...egentligen är vi ju tre men du fattas ;)
 Bengt läste saga för Milo
 Å så blev det tårta till Solsidan

//Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar