fredag 25 mars 2011

Ojoj

Nu är man mör. Sjukt trött och hoppas man får sovmorgon. Vågar nästan tro på det för klockan är 22 och Milo ska nu lägga sig. 
Har jobbat idag...och ja det var okej, hade lite ångest på vägen dit men fick en bra runda. Dock fick jag ingen cykel så har fått gå runt och sammanlagt har jag kanske gått närmare 3 km. 
När jag kom hem möttes jag av en trött och hängig Eric så det var bara att styra upp kvällens planer och börja med tre rätters. Vi hade nämligen Erik, Emma och Leo på middag. Jätte lyckat och sjukt god mat om man får berömma sig själv :) Men nu är man mätt och trött så ska lägga mig i sängen och bara titta vem som vinner Let´s Dance innan jag somnar. Exakt nu är det slut så kommer inte tjata om det på fredagarna nu ;)
Inga bilder men tyckte inte någon av mina pensionärer gör sig bra på bild och under kvällen glömde jag helt bort. 

Hoppas du har det bra <3

/Kram

1 kommentar:

  1. Jag har det faktiskt bra, börjar kännas bättre nu, som om nåt vände :) Men jag ska inte dra några förhastade slutsatser :P

    Hoppas ni har det bäst, alla 4 :) (måste ju räkna med Bördi)

    SvaraRadera