torsdag 24 mars 2011

Vad jag mer gjort

Det var kul att prata med dig idag :) 
Har precis duschat och jag älskar mina nya hårprodukter. Skönt med riktiga produkter. Ska snart krypa ner i sängen för har varit riktigt trött hela dagen. Klockan är inte ens nio så känner mig som en pensionär men ska jobba imorgon också så måste knyta mig tidigare.
Annars idag har det inte hänt jätte mycket. Var och tog mitt cellprov som gick bra men fick uppleva lite skrämmande saker innan. Okej inte skrämmande kanske. Först när jag skulle anmäla mig i kassan var det först en tant som tog nummerlapp, sedan en kvinna och sist jag. När tantens nummer kommer upp typ springer kvinnan fram och anmäler sig. Tycker man borde vänta på sin tur. Alla fall..sen kommer jag upp kvart i tio som jag har fått inbokad och dubbel kollat. Sen sitter jag och väntar och väntar. Klockan tio kommer det en barnmorska och frågar om jag är Sandra och säger att jag hade tid 9.20. 
Okej så dem bokar in en tid och säger en annan eller vadå. Men det fanns en ledig barnmorska så fick ta det men ändå.

Efter så åkte vi ut till mamma och åt god lunch och fikade som vanligt :) så skönt att åka ut, känns som man bara kan släppa allt för ett tag. 
 Smilo hade sina fina hängselbyxor. 

Efter att vi pratat med dig åkte vi hem. Har varit seg så mycket har inte hänt ikväll. Kollade på Big Brother och dem är fortfarande lika störda men kände för att se lite pinsam tv :)
Natti natt!

/Sandra

2 kommentarer: