torsdag 10 mars 2011

4 månader

Idag hade vi bara massage på schemat. Ringde farmor igår för att se om vi skulle äta lunch men hon skulle till läkaren så vi ska ses på måndag istället om hon inte får något inplanerat. 
Så tänkte vara duktig och städa men det gick inte så bra för Milo tyckte det var bättre ifall jag ägnade all energi på honom. Jag hann alla fall dammsuga i köket, vardagsrummet och hallen. Får ta resten i morgon. 
Har märkt att Milo blir otålig och svår att få att vila på dagen om vi bara är hemma. 

Men som tur va hade vi massage idag. Vet inte om jag skrev förra veckan att det kändes bättre. Idag var det båda bra och dåligt. En mamma där som också börjat i min mammagrupp är helt ok. Idag satt vi bredvid varandra och Milo och hennes lilla flicka flirtade med varandra :) en liten stund höll dem i handen också. När vi fikade var hon och en annan pojke lekhagen och dem pussades lite men han var för hårdhänt så hon började gråta. Bra för Milo, tror han har en chans ;) hehe


Idag bli smilo 4 månader också. Min stora kille :) 

1 kommentar: