fredag 18 mars 2011

Makeover

I morse ville Milo varken ha ersättning eller gröt. Ingen frukost alls men lika glad var han ändå. Jag gjorde frukost till mig alla fall och så tittade vi på Vakna med the voice. Tog mig i kragen också och gjorde lite mer från min Att göra lista. Samtidigt låg Milo och försökte rulla runt medan han spanade in sina tofflor med små skallror på.

En liten stund i gymmet blev det också. Men nu är det verkligen sunkigt, hehe :) 

Efter lunch kom Kattis hit för jag skulle göra i ordning henne till en middag hon skulle på ikväll. Milo låg och pysslade med annat. 
 Ögonsminkningen syns inte så mycket på kortet men det var lätt sotat med vinrätt i..typ. 
 Milo blev också fin sen ;)

När Kattis gick så tog jag och smilo en promenad till ICA för att köpa lite fredagsgodis. Kände att jag behövde komma ut också trotts att det snöa mycket :( hoppas det försvinner lika fort nästa vecka.

Sa ju att Milo försökte rulla runt i morse...något han gjort länge. Och när vi kom hem så gjorde han det :) Lilla fina Milo rullade runt för första gången idag. Han blev lite rädd men sen gjorde han det massa gånger under kvällen.
Han låg på rygg från början (i filmen) men jag var lite seg med kameran :)

Nu är det snart dags för let´s dance och lite godis :)

/Kram


1 kommentar: