tisdag 8 mars 2011

Shopping

I natt sov Milo sjukt bra. Han somnade 20.10 igår kväll och vaknade första gången 05.40 i morse. Nice :)
Efter frukosten så fick han smakportion igen. Man ska testa samma smak några dagar för att se så dem inte reagerar på något. Plus att han vänjer sig sakta. Eric filmade igår men det funkade inte att lägga upp den så filmade idag med lilla kameran.


På förmiddagen passade jag på att sova när Milo sov och sen fick Eric ta hand om honom. Har känt mig seg idag...typ som kall sirap. Idag skulle Eric luncha med några kompisar och då tog han med Milo så jag fick sova lite till. År inte trött men vill bara sova när jag är lite nere. Men sen gick jag ner på stan och mötte upp mina killar och så blev det lite shopping. 
Vi var in på JC för Eric behövde nya jeans och så blev det ett par skor till honom också.

Till mig blev det två t-shirts och så fick Milo en mössa

Vi vädrade lite idag och Gördis satt och sniffa i fönstret :)

På kvällen blev det ett ordentligt bad för lill fisen

Hoppas du har det bra :) saknar dig!

//Kram

1 kommentar: