fredag 1 april 2011

Promenad som hette duga

Min lilla fis är så rolig...i morse så hörde jag att han hade vaknat. Så sa jag bara "Milo" och då vänder han huvudet och har världens leende. Vilket var tur för vi gick upp kvart över sex. Frukost till Vakna och en liten tupplur blev det innan vi började med dagens aktiviteter.
Milo kommer nog bli artist för han älskar musik och dans. Idag var det en av gästerna på Vakna som sjöng och så fort han började blev Milo helt tyst och rörde inte en fena. 
 På förmiddagen var jag och lämnade proverna som jag berättade om. Gjorde ont med nålen och det blev ett blåmärke så hon var inte duktig på att sticka. 
Sen mötte vi upp mammagruppen på Vaksalatorg för en promenad. Vi gick i 1 1/2 timme...blev riktig trött plus att jag var dum och tog vinterjackan för det kändes kallt och så regnade det lite. Promenaden ledde till Åhléns för lunch.
Ser lite varm och sliten ut va :p
 Elvis och Stella fr höger fick lite lunch också
 Minstingarna i gruppen fr höger Ove och Olivia 
 Stella och Milo tittade lite på varandra. Tyvärr fick Milo en smäll av henne direkt efter detta kort så han blev lite ledsen. Har märkt att smilo är väldigt lugn och försiktig jämfört med andra bebisar.
 Sen gick vi till fina farmor och fikade. Milo tyckte det var jätte rolig och stod lite vid bordet.
 Snyggingarna ;)
 På väg till farmor köpte jag present till Sofia och även en till elefant till samlingen. En haklapp :)

När vi kom hem sov jag och Milo ett par timmar innan middag och kvälls tv. Talang har börjat igen och det är ju ganska bra fredags tv. Lätt att titta på alla fall, behöver inte anstränga hjärncellerna direkt.

/Kram

1 kommentar:

  1. Om jag ska vara jobbig mot dig, och allänt påläst så anstränger du knappast hjärnan vid någon form av TV-tittande eftersom du får en rörlig bild direkt serverad. Faktum är att din hjärna anstränger sig mer när du sover, så vill du slappna av hjärnan ska du verkligen titta på tv, any tv ^^

    SvaraRadera