onsdag 30 mars 2011

Det blev pannkaka...

...och då menar jag inte till middag ;) ska berätta sen. 
Först ska jag visa vad min lilla fis gör när han ligger i gymmet. Eftersom han upptäckt att han även har fötter så ligger han med dem upp i vädret. Detta gör att han sparkar bort gymmet så det hamnar på honom. Inget han bryr sig om direkt utan han fortsätter tugga på det han kommer åt.
Tada! :)
 På förmiddagen tog jag tag i massa saker och ringde dem sista samtalen jag skjutit upp. Gjorde även en inköpslista och en shoppingrunda eftersom jag ville utnyttja presentkort och rabattkuponger. Innan jag och smilo gick ner på stan stärkte vi oss med en banan :) 
 Alla fall var jag as taggad och glad över det fina vårvädret. Jag började hela stadsvistelsen med två burgare på donken. Sen blev det bara pannkaka som sagt. Hann inte ens göra hälften för Milo vakna och ville inte shoppa. Blev putt och gick hem. Men det gick över snabbt för fick ändå det viktigaste gjort. 
Lite saker från clas ohlson. Hörselskydd till smilo, reflexskydd till vagnen, dusch hylla och förvaringsbackar.
Och så blev det ett par skor. Gillar min gummistövlar men det passar inte till allt plus att det inte är slask längre. Vad tycker du? Kan jag ha dem? Dem passar bra till mina jeans leggings, vanliga leggings och tror det blir bra till dress byxor också.

När vi kom hem halv tre sov vi till halv fem, sjukt skönt. Sen blev det bullbak till min födelsedag på söndag :) yippie. Denna gång blev dem as bra och kunde jag skulle jag posta några bort till dig <3
Föresten..vill du prata på skype på söndag? Vara med lite på fikat :) Alla kommer kl 14 svenne tid. 

 Eric har varit borta hela dagen i Stockholm på The Studio och provfotat. Han har sökt jobb på det som ska öppna i Uppsala. Milo la sig redan kl 18 ikväll så jag blev taggad igen och fixade och donade efter middagen :)

/Kram

2 kommentarer:

  1. ja vi skulle kunna skypa på söndag, då är klockan 8 på morronen här men det är lugnt, jag kan sova en liten stund efter igen :P

    SvaraRadera
  2. tydligen glömde jag skriva att skorna är snygga, men jag är 110% säker på att jag tänkte det :)

    SvaraRadera