onsdag 23 mars 2011

Lite nytt

Milo vaknade första gången för mat kl 04.30 vilket är jätte skönt för då får man sova länge innan man måste upp och fixa. Tyvärr snarkade Eric så jag vaknade en del under natten...hade lust att knuffa honom ur sängen. 
Kvart över åtta vaknade jag av Milo men han somnade om igen för han är sjuk idag :( Han är förkyld och har haft feber men inte så hög, tempen har legat på 38 grader. 

Under förmiddagen sov han mest och jag pysslade med allt möjligt.
Efter lunch gick vi på öppna förskolan. Idag var det riktigt många mammor och bebisar där, vi kanske var 12 mammor. Nästan hela gänget från föräldrarutbildningen var med, bara Michaela fattades.
Milo, Leo och Tage i babysitter och Theo i Lindas knä. Arvid var på en annan plats i lokalen vid foto tillfället :) Lilla Alva i lila kom med istället.
 Min fina smilo som verkar vara den enda som kan sitta i stol.
 Efter gick jag och Emma och gjorde massa ärenden... så kom inte hem förns kl 17.
Har testat mina kläder från Halens som kom idag. Fick några saker nu så kommer resten i mitten av april. Tog lite kort för att höra vad du tycker.
Vårjacka..tycker den billiga från Rusta inte är så snygg längre. Det har den väl aldrig riktigt varit heller men...
 Tröjan framhäver tyvärr min pluffsmage men nu har man en morot att bli av med den :)
Eric säger en rolig sak när han tar detta kort så det är inte så att jag är as glad bara sådär.
 Partytunika som man kan ha svarta leggings och stövlar till kanske 

Vad tycks? :) föresten du svara aldrig vilken hårfärg det var jag tonade med förra gången. Det är samma som du hade tror jag. Tänkte fixa håret för börjar se lite blekt ut.

/Kram

1 kommentar:

  1. Alla kläderna var jättefina, jag kan dock tycka att vårjackan håller en lite sportigare attityd än vad du vanligtvis gör men det kanske bara är på bild :P

    Det där med hårfärgen har vi ju löst nu, kolla med hon i kassan "är det här min hårfärg?" tsss hihihii :P

    SvaraRadera