måndag 7 mars 2011

Hurra till Eric!

Idag kom jag och Milo in och sjöng för Eric som fyller år idag. Av oss fick han en chokladkaka och en bok som han önskat sig.

Efter frukosten så var det dags för Milo att få smakportion. Det var potatis och majs puré. Han såg väldigt intresserad ut men sen verkade det smaka skit. Han såg lite rädd och äcklad ut samtidigt. Tror han fick i sig lite men det mesta kom ut igen. Vi ska prova igen i morgon också tror jag för han verkar inte ha fått någon reaktion.

Efter lunch gick vi med Emma och Leo till biblioteket för sångstund. Inget som Milo var intresserad av så det blir nog ingen mer gång på ett tag.
Efter middagen var det dags för röda korset kurs. Den var jätte spännande och nu kan jag rädda mina nära och kära men känner mig samtidigt rädd..tänk om något skulle hända. Idag var det del 1 så nästa måndag ska jag gå en gång till. 
Nu är det dags för sängen :)

//Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar