onsdag 16 mars 2011

Hej

Man tackar för Vakna med the voice som går varje vardags morgon. Det blir lite lättare att vakna om man slår på tv:n, speciellt när Milo väljer att gå upp kl 7.20 :)
Kände mig lite trött i kroppen idag så när Eric och Milo gick ut på en förmiddags promenad passade jag på att sova. Mamma ringde när jag somnat så sa att jag ringde tillbaka senare. Kände mig lite taskigt, men ville inte vara halv degig när vi pratade. Sen när jag lägger ner huvudet på min älskade kudde kommer fastighetsskötaren med sin gigantiska traktor och håller på precis utanför vårt fönster. Trodde minsta att hela gården skulle vara uppgrävd och 17 nya höghus skulle vara placerade i gropen. Men det var bara snöhögen under balkongen som var borta visade det sig. Fattar inte att man kan väsnas så mycket för en liten hög av fruset vatten. Han kanske hade agg mot något :P
När vi åt lunch idag fick Milo lite banangröt. Idag fatta han...han åt hela portionen :) och han gapade efter skeden också. Efter halva portionen blev han ledsen och fick sitta i mitt knä för vi trodde han var klar men han gapade efter resten.

Efter lunch var det mammagrupp och idag pratade..eller rättare sagt fick vi information om trafiksäkerhet. Nu när det blir vår ska jag köpa en cykelhjälm. Något jag borde gjort för länge sen. 
Vi tog bilen till bvc för efteråt åkte vi och storhandlade. Vi brukar ha Milo i vagnen och en kundvagn men idag hittade vi en kundvagn med babyhållare. Pöörfekt :) Gick lite lättare att handla. 

Jag tänker på dig och är så stolt över dig och allt du gör <3

/Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar