måndag 28 mars 2011

Vart tog dagen vägen?

Smilo och jag tittade på Vakna eftersom dagen började tidigt. När han sen ville sova lite gjorde jag det också, även om jag kände mig utvilad i morse för jag skicka in Eric till Milos rum i går kväll. Kunde inte ta en natt till med snarkande men kände mig som planetens elakaste människa. 
På förmiddagen kom Ylva förbi och passade Milo när jag var iväg på en sak. När jag kom hem igen gick vi iväg till UKK för lunch. Dem har jätte god mat där och fast det är lunch blir man serverad. Vi måste gå dit sen när du kommer hem :)
Milo var duktig och satt i barnstol hela tiden
 Idag var det premiär för att åka i sittdelen :)

Ylva gick en promenad sen så jag kunde tvätta. 
Har mått skit illa hela kvällen :( men hoppas det går över för det är så drygt. 

En helt annan sak...jag såg en trailer på tv om en ny film. Första klippet blir man riktigt glad av och danssugen ;) tänker på Milo när jag ser den lilla blåa fågeln



1 kommentar:

  1. Hahaha älska RIO! Ska se den sen när jag kommer hem från Florida ;)

    SvaraRadera