torsdag 10 mars 2011

Suck

Datorer...tacka vet jag papper och penna. Mitt i mitt inlägg igår slutade det fungera att skriva och eftersom Eric var på foto jobb och kom hem sent blev det inget inlägg. Så skriver nu på morgonen vad vi gjorde igår :)

Först var det mammafrukost hos Johanna.
Lilla Linus som äntligen får vara frisk. Han har ju varit konstant sjuk sedan han var 4 månader och nu är han 10.
Milo fick sitta i mammaLindas knä medan maten ordnades. Hon är riktigt trevlig och lugn person. Igår hade hon inte med sina egna barn men båda tjejerna är väldigt uppfostrade och söta. Sånt gillas ;)
Linus och Hanna tränade inför sommaren :)
Efter frukosten var det bvc. Nu väger lilla smilo 7180 g och är 65 cm. Dem här fiskarna på skötbordet på bvc kan han ligga och titta på hur länge som helst helt tyst.

Sen gick vi hem och landade lite innan nästa date. Det blev lite lunch för båda och Milo fick sista av smakportionen. Igår skrattade han faktiskt även om allt åkte ut igen. Tror han börjar hajja grejen :)
Iväg igen för att träffa alla mammor och bebisar från föräldrar utbildningen. Jätte trevligt. Vi var på katedral cafeét vid domkyrkan...gott om plats och inte en kotte. Vi bestämde att vi skulle ses en gång i veckan och det är kul eftersom min mammagrupp är lite sådär. 
Linda och Theo

På kvällen var det bara jag och Milo hemma för Eric var som sagt på ett foto jobb. Han fotade någon prisutdelning på UKK för Uppsalatidningen. Vi bara tog det lugnt då. 
Nu ska vi se vad denna dag bjuder på. Hörs sen :)

//Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar