torsdag 3 mars 2011

Vilken dag

I morse vaknade vi av att Milo låg och pratade i sängen. Jag gick upp och tittade ner på honom, när han ser mer skiner han upp som solen. Helt super...man kan va sjukt trött men det blir alltid lite lättare att gå upp när man ser hans leende. Vilket är bra eftersom sömnen pajjar när man får barn ;p
Han fick komma över till oss i sängen där han fortsatte sin konversation med sig själv.

Efter lite mys i sängen och frukost gjorde vi oss i ordning för att möta upp Eric, Emma och Leo på öppna förskolan.
Vi var dem enda där idag. Det är nytt att dem har öppet för 0-6 månader på torsdagar så det brukar inte vara så mycket folk sa hon. Men vi hade sångstund och fikade som vanligt och det var jätte trevligt.
Eric och Erik var jätte duktiga i sångringen :)
 Inte så charmig bild av mig men det är tydligen så jag ser ut ;p
 Lilla Leo

Efter gick vi till Amazing thai för lite lunch och sen gick vi hem en kortis till Erik och Emma.
På vägen hem möte jag Matilda från Trianon och hon krama om mig och gratulerade och sa att vi borde ses någon gång. Hon är säkert trevlig så kan nog vara kul om hon hör av sig. 
På eftermiddagen hade jag och Milo massage som vanligt och idag kändes det bättre med gruppen faktiskt. Kanske för att jag verkligen ansträngde mig för att kasta mig in i konversationerna men också för att ledaren sa fel och glömde bort några andra. Jag vet skit taskigt att tycka det är bra men hon har ju inte visat så stort intresse för mig innan.
Efter det var det bara hem med smilo och sen iväg till Helena för pizzakväll med tjejerna i hennes nya lägenhet. 
Så nu är jag sjukt trött...frisk ...men trött, så ska knoppa in :)

//Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar