tisdag 15 mars 2011

Lite gnäll men snäll

Lilla smilo. Han har varit gnällig hela dagen ...enda tills Eric kom hem. Saknade nog pappsen :)
På förmiddagen försökte jag roa honom så gott jag kunde och lyckades ganska bra ett tag med gymmet. Lite roligt var när jag satt vid datorn och han låg i gymmet bakom mig. Det spelar en liten melodi och så rör sig djuren som hänger fram och tillbaka eller upp och ner. Helt plötsligt börjar melodin spela långsammare och långsammare. Ungefär som när batteriet tog slut i bandspelaren man hade när man var liten. Jag vänder mig om och ser att han håller i papegojan så den inte kan åka upp och ner, det var därför den lät långsam. 

Skulle på lunch hos Johanna idag men eftersom lilla Linus blivit sjuk igen ställde hon in. Istället kom Åsa och Helena hit på lunch.

Sen hade jag tvätt igen eftersom jag glömde tvätta mina leggings i lördags. Var ganska bra också för Milo bajsade ner Erics byxor igår. Precis...massa bajs, hehe. Vet inte hur det kom ut ur blöjan men det gjorde det alla fall.

Lill fisen la sig redan kl 19 idag så har haft kvällen fri :) har gjort manikyr och rakat hela mig känns det som. Börjar känna mig lite hetare än en tråkig hemma mamma. Ska ju bli sexy mama ;p

Gördis klagar lite på att jag tar hennes stol när jag bloggar. Men kan hon inte ligga på själva sittdynan så lägger hon sig på ryggstödet. Sötnöt!


/Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar