söndag 13 mars 2011

En av dem är inte på topp

Mmm när jag kom upp i morse så såg jag denna lilla stackars planta. Jag vattnar och vattnar men den är bara ledsen. Så tror jag har vattnat den för mycket. Men när jag tog ur den ur krukan var det inget vatten. Kuren blev en dusch och nu mår den ganska bra igen. 

På förmiddagen vart det lite städning. Känns som man alltid städar eftersom man får ta lite i taget. Plus att det hinner bli skitigt igen där man började när man ska ta resten sen. Till lunch blev det donken. Jag vet men Eric har varit sugen på det ett tag nu så vi utnyttjade en kupong vi hade. 
När vi kom hem blev det film :) den vi skulle tittat på...som jag inte kommer ihåg vad den heter fungerade inte, så det blev I rymden finns inga känslor. Den var riktigt kul.

Som småbarns förälder blir man road av ganska små saker. Tänkte visa vad vi skrattade åt medan vi åt middag. Vet inte riktig vad som är det roliga...men typ att han bankar ner till grannen eller att han har adhd i benen ;)

Men du... pappa var ju lite rolig igår. Han drog skämt på skämt...inte så roliga för det var bara jag som skratta och det var inga riktiga skratt heller. Han sa  bland annat något om att han inte gillar lammkött när morfar frågade om han ätit det. Typ sådana. Hehe kanske lite roligt. 
Men du vet när han ska nypa en i kinden.? Inte så där jätte roligt. Han höll på hela kvällen både på mig och Milo... jag blir lite putt och då säger han att jag är den enda som inte gillar det. Måste bara kolla hur mycket du uppskattar dessa nyp på en skala från 1-10.

Just ja om du vill se något roligt så gå in på tv6play.se och sök på nu blåser vi Sverige. Avsnitt 2 är från Uppsala. Det var faktiskt roligt. Eller en sak var ganska taskigt men annars var det kul. Avsnitt 1 är säkert också kul men har inte sett det.

//Kram

1 kommentar:

  1. Hahaha älska hans damp i benen!! xD han kommer springa runt hur mkt som helst när jag kommer hem :D <3

    SvaraRadera