måndag 21 mars 2011

Såg att du gillade designen..

... och jag är riktigt nöjd med den själv. Valde en enkel i början för Eric skulle hjälpa mig att fixa den sen, men orkade inte vänta längre så valde bara en ny mall.  
I morse kände jag mig riktigt obehagligt trött när Milo fick för sig att starta dagen kl 6. Men som tur är har jag världens finaste sambo så han gick upp och jag fick sova vidare :) han är en guldklimp. Men klockan ringde vid 8.30 för skulle iväg och träffa en person och sen ta cellprov som jag berättade i söndags. Det var 45 minuter mellan besöken så jag gick och inhandlade bra schampo, balsam och inpackning. Nu ska jag få Sveriges vackraste hår :)

Men cellprov blev det inte taget idag. När jag kom så frågade jag om det verkligen var okej att ha lite mens som hon som bokade mig sa. Det var det absolut inte. Nehe..så fick en ny tid. 
Aja gick hem till mina älsklingar och så kom Stefan över och vi åkte till IKEA och käka lunch. Vi passade på att slänga in vagnen på service på babyland också.

När vi kom hem på eftermiddagen var det tvätt igen och Bördi fick ett nytt favvo ställe :)

Annars har det varit lugnt idag. Gjort dem vanliga kvällsbestyren och badat min lilla grisekno :)

/Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar