söndag 20 mars 2011

Nu är väl våren ändå här

Idag var det strålande sol ute. Så himla skönt att det börjar gå mot varmare och ljusare tider. Jag hade bjudit in Sara på brunch idag så fixade med det på förmiddagen och så gick vi till Willy´s för att handla det som saknades. 
Upptäckte igår att någon satt upp ett kort på Viktoria och Daniel i vårat källsorterings rum. Så gick förbi på vägen hem för att få ett bildbevis. Vet inte om det är någon som älskar dem och känner att det måste finnas bilder på dem överallt eller om det är någon som tycker att dem är skräp och platsar i ett soprum. Lite nyfiken på vem som satt upp bilden och varför är jag. 

Så vid kl 11 kom Sara och vi åt brunch. Hade ordnat med massa gott. Äggröra och bacon, grillad kyckling och potatissallad, fil och bröd med pålägg. Och efter åt vi pannkakor. Eftersom jag var så duktig och fyllde upp maskinen och satte på den så fanns det bara en gaffel kvar...så då tog jag Milos bestik. Man tager vad man haver så att säga :)

Efter att vi pratat med dig så tog vi en promenad. Milo fick sitta i bärselen och titta på massa spännande saker men sen ville han ligga och sova i vagnen. 

Vid matlagningen blev jag och Eric ovänner och jag slet sönder hans tröja....neeej jag bara skojja :) hihi. Han hade ett lite hål och då sa jag att han skulle slänga den där eftersom han har massa tröjor och då slet han sönder den. Så kul har vi, hehehe.

/Kram  

1 kommentar:

  1. Fin design på bloggen :)
    MEN vad har jag sagt om trasiga kläder på Eric, det kläär honom inte! :p

    SvaraRadera