torsdag 17 mars 2011

Fullt schema

Nu när Milo går upp kl 7 så känner jag att det jobbiga är att jag inte vet vad jag ska göra så tidigt på morgonen. Idag har det dock inte varit problem att få tiden att gå. Till frukosten tittade vi på en film och sen vid halv tio gick jag och Milo till öppna förskolan. Även två av mammorna från föräldrar gruppen kom för att testa denna öppna förskola och sen var det en till. Ganska skönt när det inte är så många, man får mer tid att lära känna nya mammor. Hon som var där idag verkade jätte trevlig så hoppas hon är där nästa vecka. 

Milo i babygymmet
 Milo i mjukhagen

Efter gick jag en lång promenad så Milo fick sova ordentligt på dagen.
 När vi kom hem vad det lunch och sen iväg till babymassagen. Idag kändes det faktiskt riktigt kul...lite tråkigt att det var sista gången det skulle känns bra bara. 
Skyndade hem sen för att prata med lilla dig :) det var kul att få prata, var så lång tid senast.
När vi avslutat gjorde jag mig i ordning och sen tog jag och Åsa bussen till restaurang Il forno. Det var riktigt god mat och bra service. Kan tänka mig att gå dit igen. Hehe..är ju inte så van med alkohol så efter fördrinken cosmopolitan och cidern till maten så var man lite simmig i ögonen ;p
Nu ska jag krypa ner i sängen och be en stilla bön att smilo sover till kl 6. 

/Kram

1 kommentar:

  1. Det var så myyysigt att prata med er idag, jag saknar er allihopa! (skaffa hela byxor åt Eric, det där med hål och trasor klär honom inte ;P)

    <3<3<3<3<3

    SvaraRadera