tisdag 22 mars 2011

Idag var det 19 grader i solen

Att gå upp kl 6 är drygt. Gå upp före kl 7, det är jobbigt. Hoppas det bara var en två dagars period som Milo haft nu. Som tur var så ville han lägga sig och sova lite igen vid kvart över sju. Vi skulle iväg kvart i nio men ställde ingen klocka eftersom han aldrig brukar sova mer än en halv timme. Kvart över åtta flyger jag upp eftersom vi båda var halvt påklädda och väskan var inte packad. Men vi kom i tid och mötte upp Emma och Leo. Idag testade vi öppna förskolan som vi hör till. Det var bra där. Lite mammor man känner, bra fika och allmänt trevligt. Så dit ska vi gå alla tisdagar vi kan och orkar. Men efter sångstunden blev Milo trött och ville sova i mjukliften. 
 Idag hade vi även bvc och nu väger fisen 7350 g och är 66,5 cm. När det korta besöket var klart gick vi hem till Emma och Leo för lite lunch. Hon hade gjort världens godaste pasta carbonara och jag åt som en häst. Smilo och Leo låg och pysslade lite i babygymmet. 

Dem är bästa polers och hade lite närkontakt. Några tjuvnyp blev det också och så pillade Milo Leo i örat :) tyvärr kom det inte med på filmen.
 Vi ska också köpa sådana hörselskydd till Milo. Kan vara bra att ha. Om inte annat kan han sätta på sig dem om vi blir för tjatiga ;)

Nu på kvällen har jag varit hemma hos Helena på middag. Det var sjukt kul, vi kollade på sjuka Big Brother och dem är verkligen helt störda dem som är där inne. Brukar inte kolla men fick vika mig eftersom dem andra följer det. 
Klockan står på 21.15 och jag tänkte faktiskt göra som mina killar och sova nu.

/Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar