tisdag 31 maj 2011

Klara, färdiga, GÅ!

Idag gick startskottet för mig när det gäller träning. Nu har jag kommit hem från Blodomloppet och är ny duschad. Känner mig trött men på ett bra sätt... det där sättet när man tränar. Så nu ska jag komma igång på riktigt med promenader och löpning. Jag och Johanna ska köpa sommarpasset på Fyrishov också. Då kan man bada med barnen fina sommardagar och simma några kvällar i veckan. Det kostar 500 kr och gäller tre månader och så får man bada hur mycket som helst. Jätte bra tycker jag :)

Här är jag redo för 5 km ;)

Annars idag har det inte hänt så mycket. Vi hade tvätt hela förmiddagen och sen gick vi bort till Chili och beställde soffan. Föresten... har folk varit helt galna i vår gamla soffa. En kvinna har messat hur mycket som helst under dagen och kommit med erbjudanden. Senaste fick jag när vi hade picknick efter promenaden. Då kunde hon ge 500 kr för den och hämta den på stutts. Men det var för sent för Eric hade lagt sig och jag var inte hemma. Dessutom kan jag inte sälja den när jag lovat bort den redan. Men om hon som ska komma imorgon ångrar sig så sa jag att hon kunde få soffan för samma pris och alltså gå före i vårt lilla kö system. Jaja, fortsättning följer ;p

Så här slappt låg smilo i vagnen när vi gick till Chili. Min lilla sötnöt.


/Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar