onsdag 18 maj 2011

Avslutning

Jag och smilo var lite sega i morse...eller jag var seg i morse. Men kl 11 träffade jag F och idag fick Milo följa med. Jag är lite uttråkad efter sjukdom och dåligt väder så för att bli lite positiv åkte vi bort till mamma sen och åt lunch.

Milo tyckte det var skoj att träffa mormor :)

Jobbade av lunchen ;p nej men hjälpte mamma med en hylla som hon inte nådde. 

Promenad från Trianon och träffa Emma och Leo blev det sen. Vi var på sommaravslutning för öppna förskolan. Nu är det inget förens i höst och då ska vi vara i denna kyrka istället, för på andra stället är det bara småttingar. 

Mysig sångstund

Sen blev det jordgubbar med glass i solen. Vi fick med oss lilla Ellen när det var dags för fikat. 

Efter idag har jag fått lite energi tillbaka så imorgon hoppas jag kunna ta tag i allt som måste göras. 

/Kram

1 kommentar:

  1. Skönt att höra att det känns bättre. Ni såg ut att ha en mysig fikastund i gräset. Kram /mams

    SvaraRadera