onsdag 25 maj 2011

Börja motionera

Smilo väckte oss lagom till kl 7 då vi hade tvättstuga. Det är skönt att tvätta i den stora för det går så snabbt eftersom det finns 4 tvättmaskiner, rena lyxen :) När jag slängde om den blöta tvätten kom det en kvinna och frågade om hon kunde få tvätta i maskinerna eftersom jag var klar med dem. Okej sa jag men ångrade mig när hon gick för att hämta sina kläder. Fick för mig att hon skulle sno våra kläder. Men när hon kom tillbaka sa jag att jag skulle låsa dörren med kolven men att jag skulle komma tillbaka lagom till maskinen var klar. Inget hon sa något om så allt blev bra.

Vid halv tio la jag mig med smilo för att vila och Eric la sig också. Vi "råkade" sova till kvart över tolv. Då blev det lite brått för skulle träffa F halv två. 

Kl 15 åkte vi och hämtade Catarina för inhandling av ny tv och tv-bänk till henne. Det blev middag på IKEA och efter installation på Salagatan vart klockan åtta innan vi kom hem. 

Till oss blev det en ny brödrost som kan rosta 4 skivor åt gången :)

En Mp3 spelare till mig som jag ska ha nu när jag börjar springa. Hade tänkt jag skulle gjort det idag men det blev film och en twix istället. 


/Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar