fredag 6 maj 2011

Nu drar jag...

Om en liten stund ska jag och smilo iväg på vinlunch. Ja det blir bara jag som tar av vinet ;) Ska träffa mammorna och bebisarna från massagegruppen på lunch och vi ska ha lite rosévin till. 
Direkt efter möter vi upp Eric på stationen där jag lämnar mina pojkar och far enda till Knivsta, hehe... men det är inte mitt resmål utan jag och Sara ska till Rånäs slott och övernatta. Fick det i present när jag fyllde år. Ska bli skönt att äta god mat och inte tänka på något men framför allt att sova. Hoppas Sara inte tycker att jag är tråkig som knoppar in efter desserten :)
Så detta betyder att du får se vad som händer under dagen imorgon. 

/Kram

1 kommentar:

  1. Vad mysigt för dig att få lite tid på ett slott ^^ Och jag vet att det är skitläskigt när man ser ett barn göra sig illa men oftast är det inte så farligt och man kan tyvärr inte skydda de små från allt, även om man bra gärna vill :) Kraaaam pussa Smilow från mig <3

    SvaraRadera