söndag 1 maj 2011

Grät som ett barn

Gav Milo en stor puss i morse som sov enda till kl 7.30 :) 
Vi drog oss lite innan som vanligt innan vi gick upp. Började med att städa upp efter igår men när Lovisa kom upp straxt efter så åt vi lite frukost. 
På förmiddagen kom jag på att jag skulle "träna" smilo att äta själv ur flaskan. Det gick inte jätte bra...eller det gick inte alls ska jag säga. Tror den är för stor, han får inget bra grepp. 

Sen lekte han en liten stund med sin ballong. Typ 2 sekunder ;p

Vid lunch kom Sara hit och då gick vi till Cupido och köpte en sallad som vi gick hem och åt.
Köpte fingerfärg i veckan som jag ska ha att göra handavtrycket med. Så efter lunchen testade vi att göra några avtryck.. 

Det gick inte jätte bra men ska gå in och se vad dem tror eller rättare sagt vad som behövs plus fråga lite annat. Testar nog imorgon också så kanske jag får några bättre.

Nu ikväll var det Humorgalan på Tv4, du vet Unicef galan att man ska bli världsförälder. Jag ska fan bli det. Att se dem små barn lida så fick mig att gråta som ett. Det kostar 100 kr i månaden, då kan jag stå över en lunch på stan eller något dumt impulsköp. 

/Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar