tisdag 17 maj 2011

Alla tre

Idag var det sista gången på öppna förskolan. Jag och smilo gick dit med Emma och Leo plus att vi fick med Eric idag :) Jag är riktigt stolt över honom, han hängde med i sångerna och ville ofta hålla i eller göra rörelserna för Milo.

Efter så tog jag och Emma en promenad och hamnade på röda korset. Dem hade inte jätte stort utbud tycker jag men priserna var ju sjukt bra. Fick allt på bilden för 65 kr :) 

Efter vår lilla shoppingtur gick jag på mammagrupp. Där pratade vi sömn men känns som det inte behövdes för Milo sover så bra. Lägger sig runt 18-19, vaknar en gång under natten och går upp 6-7. Fast det känns alltid skönt att få berätta hur snäll liten pojke man har ;)

På eftermiddagen gick jag över till Kattis och prata lite strunt, det behövs det också, speciellt utan barn. 
Nu på kvällen har jag och Eric planerat framtiden. Vi funderar på att sätta Milo i förskola till Augusti nästa år istället. Så han är större och Eric kan vara pappaledig ordentligt. Lite planer på USA resan blev det också :) 

/Kram

1 kommentar:

  1. Åååh vad kul! :D Jag längtar tills ni kommer hit och jag får träffa min lilla knodd, Smiiilooo! <3<3

    SvaraRadera