lördag 14 maj 2011

Frisk :)

Tror alla fall jag är frisk nu. Hade den sista krampen i natt och har känt mig som vanligt idag. Skönt att det inte blev något långvarigt.
Men jag och smilo har tagit det lugnt idag ändå. Hela morgonen och förmiddagen slappa eller sov vi. Men vid lunch gick vi ut och gungade lite. Än är han ju liten och behöver inte gå till lekparken och leka av sig men jag tycker det är lite mysigt. Och om jag tror att Milo vill gunga så kommer vi ut också. Längtar tills han frågar om vi kan gå och gunga :) 

Det blev bara en kortis där och sen gick vi till Willy´s för att handla lite till middagen. Vi åt tacos :) mmmmm. 
Skit snuskig sak hände på affären... skulle ta upp en förpackning tomater och se om dem var fina. Så vänder den upp och ner och då rinner det ut en vidrig vätska. Fick på händerna och det luktade inte gott. Hade inget papper med mig men dränkte mina händer i handsprit som jag har i skötväskan. Folk trodde nog jag var helt slut men skiter lite i det ;) 

Nu blir det nog speltider för Motzart junior här ovanför. Mötte en kvinna som bor i B porten när vi gick ut och hon frågade om jag stördes av pianot. Vi pratade en stund och tydligen har föreningen fått ganska många klagomål angående dem. Får se vad som händer. Tycker han kan få spela piano men kanske 15-17 på vardagar och 12-15 på helger. Nu spelar han lite då och då under hela dagarna och enda till halv åtta på kvällarna ibland. 

Snart kommer Catarina över och kollar på Eurovision med mig. Får se om Saade tar hem hela skiten eller om det är skiten som tar hem allt. 

/Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar