måndag 16 maj 2011

Blöt

La mig igår kväll och kände en pinsamhet i kroppen. Ja du såg ju själv matchen i söndags. Brukar inte titta på sport längre men tänkte att det kunde blir kul och kände mig fortfarande taggad efter Eurovision. Men fan va jag skämdes när det blev mål på mål. 
Jaja, vaknade med en annan känsla...tröttma. Gu va trött jag va i morse. Milo vaknade lagom till kl 7 då det var tvätt dags. Var i den stora tvättstugan idag för skulle tvätta mattorna. Drygaste saken hände. Du vet snören på mysbyxor..? Mm längst ut sitter det en metallbit. Den hade åkt in i ett av hålen i tvätttrumman och satt fast. Suck. Men ringde vice värden och han fixade det lätt. 
På eftermiddagen gick jag och Emma en lång promenad och när vi var som längst hemifrån började det spö regna. Jag hade ett paraply så blev enbart genomblöt om fötter och vader men Emma var blöt som en dränkt katt när vi kom hem. Jag och smilo följde med dem hem och fikade.
När vi kom hem var det dags för middagar och nattning. Milo fick fiskpuré som jag gjorde igår. Det var nog inte det godaste han smakat men med potatis och grönsaker gick det ner :)

Inte en enda bild blev det taget idag :( hade tänkt ta en bild när vi gick i regnet...men insåg att det inte skulle vara så bra ;)

/Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar