söndag 29 maj 2011

Mors dag

Exakt..idag är det mors dag och jag får uppleva det för första gången. Min lilla Milo har ordnat en prenumeration på tidningen Bild som jag kan läsa på balkongen under varma sommardagar :) Tänk vad duktig han är min lilla skrutt. 

Åkte ut till Balingsta på förmiddagen och fick även en present av mamma. En kökshandduk och servetter i med sommarmotiv. 
Det blev både lunch och fika under dagen.
Hjälpte mamma att fixa Hazel också. Vi badade henne, klippte klor, ryckte hår ur öron och fästing behandlade henne. Så nu är hon klar inför sommaren :)
Lilla skit som tycker det är så läskigt att bada. Sötnos :)

När jag åkt hem såg jag en liten, liten mus som sprang omkring på 55:an. Den var pytte liten och rund med en lång svans. Sjukt söt det lilla jag såg :) Hoppas bara den klarade sig från alla bilar som kom efter mig. 

Nu på kvällen har vi inte gjort så mycket. Vi såg en soffa från Chilli som är bättre men till samma pris som den vi tittat på på IKEA. Vi åker och kollar den i morgon så får vi se vilken det blir.

/Kram 
  

1 kommentar:

  1. Har mamma fått mina morsdag kort?
    Och vilken duktig liten skruttnisse du har då ;) <3

    SvaraRadera