onsdag 1 juni 2011

Vart tog studenten vägen?

Idag har massa ungdomar tagit studenten. Bland annat vår kusin vitamin. Jag och smilo städade och förberedde oss under morgonen och förmiddagen innan vi gick till stationen för att ta bussen till Jespers studentmottagning. Det var långa köer men såg inte jätte många studentflak. 

Så här såg det ut hela tiden jag väntade på bussen, som föresten blev 20 minuter sen. Men det vet man om och det är en dag om året så jag bryr mig inte. Det var typ kö enda bort till Willy´s ;)

Milo var glad när han såg alla studenter som hoppade och skrek. Idag hade han skjorta på sig för att vara fin.

 Ja så kom Jesper hem...och han hade fått så hatten både passa och trillat av. Han kunde knappt gå rakt när han hälsade på alla gäster. Sen tog han mat och hann inte mer än slå ner rumpan så somnade han.

Lite senare blev det liggande position och därefter gick han in och stupa i säng. Så honom såg man inte under hela firandet. Hoppas han blir glad för presenterna alla fall. Vi gav pengar och två böcker... "Student kokbok" och "Student drinkbok". Det är lätta recept i kokboken och i drinkboken är det recept på drinkar så klart men också partytricks. 

När jag kom hem hade dem varit och köpt soffan så nu ser det ut så här tills vi får den nya soffan.


/Kram

1 kommentar:

  1. hahaha men jeppe!! xD Då var jag liiite smidigare förra året ;)

    SvaraRadera