lördag 28 maj 2011

Shit pommes

Nu är jag trött i både huvud och kropp. Har precis kommit hem från jobbet men vill skriva ett inlägg innan jag slänger mig i säng. 
Milo är inne i en bra period...han sover lite längre på morgonen :) Idag vaknade han halv åtta. Rena lyxen. Dock var han inte så kul på förmiddagen. Han vägrade sova en stund som han alltid annars gör vilket resulterade i att han var grinig. 
Vi skulle vara hos Sara på födelsedags lunch kl 12 men jag åkte lite tidigare för att smilo skulle sova. Han somnar nämligen fortfarande bra i bilen. Lyckades alla fall hitta bort till hennes barndomshem i Rasbo även om jag aldrig kört den vägen själv och det var länge sen jag var där. 

Födelsedags barnet fick ett par örhängen i silver och en blomkorg istället för bukett. Sara har nämligen köpt en krok i smide som hon ska sätta upp på väggen utomhus så jag passade på att köpa en matchande korg.

Det bjöds på klassik sommarmat. Sjukt gott, måste äta mycket sådant i sommar. Så tipsade Sara om hur man gör egen rodeislandsås av matyoghurt och ketchup. Jag vet låter inte så kul men det smakade precis lika.

Sen hälsade vi på alla fina hästar. Jag blir så sjukt sugen på att börja rida under sommaren. 

Ja oss känner du igen :) Jag ser så läskig ut på vissa kort. Det blir så när jag gör mig till och ska flina lite konstigt. 


/Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar