torsdag 5 maj 2011

Nu smyger sig det fina vädret tillbaka :)

Morgonen startade men öppna förskolan med Emma och Leo. Vi var på pumpen och det har bara blivit sämre och sämre så nu ska vi nog inte gå dit mer. Det var vikarier idag också som senast men dem har nog blivit tillsagda för idag hade vi alla fall sångstund. Men gammeltanten till lärare gjorde om alla texter på visorna så man kunde inte sjunga med. 
Min lilla smilo var den enda som kunde sitta så fint :) 

Det brukar vara fika efter men vi gick hem till Emma och fikade istället. Och söta pojkarna pratade med varandra på golvet. Idag la jag Milo ner, känner mig fortfarande lite dum efter igår. Men han mår bra och det syns inget på läppen.

Efter det gick jag ner på stan och träffade Åsa och Helena och åt lunch. Milo fick verkligen vara fotomodell för både Åsa och Helena ville ha massa bilder.

Hemma igen blev det tvättstugan och på kvällen brf möte. Jag blev justeringsman, jag ska läsa protokollet från mötet och skriva under. Valde det för att inte få någon svårare uppgift ;)

/Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar