måndag 9 maj 2011

Fick inte inbyggd solskyddsfaktor

Idag var vi ute med Emma och Leo i lekparken hela förmiddagen och hade picknick. Har ingen solkräm men måste köpa det till imorgon för brände mig idag som jag berättade på skype.

Här är lille smilo i parken.

Innan fikat blev det gungorna :) Milo tyckte om det denna gång också (ser kanske inte så ut)...

...men Leo kan inte sitta själv än så han får vänta ett tag till.

När vi kändes oss klara där gick vi en promenad. Den blev ganska lång och det var väl någonstans under den som jag brände mig. 
När jag och smilo kom hem blev det först fruktstund på balkongen och sen lite dammsugning.  

Falafelbollarna blev inte bollar. Lät ju Eric göra dem så jag inte skulle bli irriterad men det var kladdigt för honom också så kände att det kröp i hela kroppen. Vi sket i att göra dem till bollar utan bara gjorde klickar i stekpannan :) smaka lika bra det.

Du ska söka på en låt som dem på "Vakna med the voice" tror kommer bli årets sommarplåga. Den är faktiskt bra tycker jag, får se vad du tycker. Sök på Eric Amarillo - Om sanningen ska fram (Clubedit radio) på spotify :)

/Kram

1 kommentar:

  1. Haha, men vilken extreeemt dålig låt. Den ligger i klass med "Fanta och Rosé" förra året...

    För övrigt: många hjärtan till Milo <333

    SvaraRadera