fredag 20 maj 2011

Nu var det klippt

Idag lämnade vi hemmet redan halv tio för att göra lite ärenden. Första stoppet blev biltema för att köpa en ny klöspelare till Bördi. Det blev också en sele som vi tänkte ha på henne när hon är ute på balkongen. Men så fort jag visar den så försvinner hon. Konstigt ;)
Sen åkte vi till IKEA för att titta på en ny soffa. Skrev jag det...? att vår soffa är sönder. Balken under som håller upp hela soffan är av. Sen är den ju inte så trevlig i övrigt, katterna har ju satt sina klor i den x antal gånger och smilo har kräkts i den. Vi hittade en jätte fin lösning men det är så dyrt med allt. 

När vi kom hem la jag och Milo oss och sov innan mamma kom. Hon passade honom medan jag var och klippte mig. Fick ju avboka tiden förra veckan eftersom jag skulle ligga och ha kramper. 

Nu på kvällen kom Erik och Lina över och grillade. Jag och Eric gjorde egna hamburgare. Dem var så svåra att forma så tänkte göra som hemma när man var liten och ta en pepparkaksfigur. Hade dock bara ett hjärta. 

Men det blev väldigt fint då :)

Blev en liten drink efter maten också :)


/Kram

1 kommentar:

  1. Ja du sa det där med soffan... Och vilka fina hamburgare! :) <3

    SvaraRadera