måndag 23 maj 2011

Nya rutiner

Trodde i morse att vi skulle gå upp som vanligt när Milo vaknade kl 6. Men han låg och snutta på nappen, precis som när han är sjuk, och ville inte gå upp utan somnade om till halv åtta. Det var nice men trodde ett tag att han var sjuk. Men han har varit igång precis som vanligt :) tror det är tänderna som spökar lite. Hans andra är på väg upp nu. Upptäckte den i lördags. 
Idag har det inte gjorts så mycket. Sovit och städat. När Eric kom hem gick vi bort till Willy´s för att vecko handla. Vi tänkte handla en gång i veckan istället för att handla för 2 veckor åt gången. Det blir alltid massa små handlingar mellan ändå. Nu ska vi försöka få ner matkostnaderna och eftersom det inte blir jätte mycket så går vi till Willy´s vid oss och sparar bensinpengar :) Är vi inte bara för smarta ;p

Glömde visa mitt kap från loppisen igår. Hon som stod bredvid mig sålde massa barnkläder och leksaker så köpte denna vinteroverall från Polarn och Pyret för 50 kr. En ny sådan kostar typ 800 kr. Tror verkligen han kan ha den i vinter men det är storlek 80 vilket han kan ha nu ibland. Om den blir för liten så kan jag lätt sälja den för minst 100 kr så det är lugnt :)

Lite roligt igår... Jag hade balkongdörren lite öppen på kvällen. Efter att jag stängt den kollade jag att Bördi var inne som vanligt men hittade inte henne. Då hade jag stängt kissemiss ute. Vet inte hur länge hon varit på där men när jag kom och öppna var hon smått panikslagen och ålade sig in genom en glipa på kanske 5 cm. Hehe, lite komiskt.

/Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar