lördag 21 maj 2011

Nu är man bra trött

Som jag sa så somna jag halv tolv igår kväll och steg upp kl 5 i morse. Var redan trött under dagen igår så nattens lilla sömn har inte gjort det bättre. Så nu är jag verkligen trött i hela kroppen. 
På förmiddagen tog jag och smilo tåget till Knivsta för att gå på marknad med Sara. Det är tydligen en marknad där varje vår. 
Det är ju samma sak på varje marknad varje år men det är ganska mysigt att gå ändå. Det blev lunch och en mors dag present.

Ja sen pratade vi ju på skype. Kort men trevligt :) 
Grillning på landet blev det. Sjukt gott och åt alldeles för mycket som vanligt. Tänkt om man kunde säga "och åt alldeles för lite". För mig kommer det aldrig hända, hehe. Grabbarna höll på med bilarna och skulle flytta runt dem. Men dem fick kalla på förstärkning av oss tjejer ;)

Pussigull :p ser ut som en kanin, hihi

Milo somnade efter maten i vagnen och sov så gott ute.

Nu ska jag stupa i säng för imorgon ska mamma och jag stå på loppis på Ulva. Tänkte bl.a sälja mina ridsaker. Kändes lite jobbigt när jag kollade igenom dem... saknar att rida. Hoppas jag inte tagit fel så dina saker säljs ;p neeej då... jag har koll.

/Kram

1 kommentar:

  1. Nu fick jag fan panik! Hoppas verkligen att du håller isär våra ridgrejer! :O ;)

    SvaraRadera