fredag 27 maj 2011

Det känns så konstigt

Trodde klockan gick fel i morse när jag tittade på den. Milo vaknade klockan 8 och den gick helt rätt. Så för en gångs skull så var jag inte gris trött när vi gick upp. 
Idag hade vi inget planerat men Linda ringde vid nio och frågade om vi skulle gå på stan. Så det blev lite shopping och fika. Jag köpte bara en studentpresent till Jesper så har inte spenderat pengar på onödiga saker.

Vi fikade/lunchade på Fågelsången och dem har sjukt goda smörgåsar.  

På eftermiddagen samlades vi vid graven för att sätta ner urnan i jorden. Det känns så konstigt. För mig känns det inte som farfar är borta, han är bara någon annan stans. Efteråt gick vi hem till fina lilla farmor och fikade.

Kvällen vet jag inte vart den tog vägen men slut är den nu alla fall. Så ska krypa ner och sova :)


/Kram



1 kommentar:

  1. Det är fortfarande lika jobbigt för mig när jag tänker på att farfar är borta.. :'(

    SvaraRadera