onsdag 4 maj 2011

Ekonomisk eller snål?

Milo har ju ledsnat på sina leksaker. Men istället för att köpa nya, och svindyra, leksaker så har vi börjat avverka kökslådorna :)Vet inte om det är ekonomiskt och smart eller bara väldigt snålt. Han har ju kul så tror inte han får några meen alla fall ;)
Var trött, precis som vanligt, när vi gick upp i morse så när Milo ville vila kl 8 så fick jag honom att sova enda till kl 10.30. Nice :)

Men sen gjorde vi oss i ordning för vi var bjudna på lunch hos Emma och Leo. Det var trevligt men det började inte så bra. När vi kom satte jag smilo på en filt på köksgolvet. Efter en kort stund välter Milo framåt och slår i ansiktet. Tar upp honom för att trösta och då ser jag att han blöder från munnen. Tror du jag blev rädd eller.? Sjukt rädd och fick världens skuld känslor. Han hade haft nappen i när han ramlade och den slog upp ett jack i överläppen. Som tur va så slutade det blöda ganska snabbt och Milo blev glad när Emma pratade med honom. Han blev lite röd och svullen förutom jacket, så ringde sjukvårds upplysningen. Hon jag pratade med var jätte trevlig och sa att det inte var någon fara.
Min lilla älskling.

Efter maten gick vi först till Almtunakyrkan för Emma skulle hämta nyckeln till lokalen de ska ha dopfika i på lördag. 
Grisarna låg och pratade när Emma kollade lokalen :)

Sen gick vi en lååång promenad så har varit trött i hela kroppen och mest bara lulla runt i kväll.
Blev förresten världsförälder igår efter att jag bloggat till dig. Känns sjukt bra :)

/Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar