tisdag 10 maj 2011

Smilo 6 månader :)

Min fina pojke har blivit så stor :) och shit vad tiden har gått fort...redan ett halvt år.

Här är en helt ny liten Milo....
...och nu är han så stor och sitter själv. Blir lite rörd.

Idag var det som vanligt öppna förskolan med dem vi tycks umgås med hela tiden..... Emma och Leo :) Leo börjar sitta själv men det är en bit kvar tills han sitter rakt. Men lillkillen är snart där.

 Jag sket i fikat där och gick hem till gården där Åsa och Johanna hade kommit. Så vi slappa där och åt lunch. Jag låg i skuggan eftersom jag brände mig så jäkligt igår, men brudarna körde med bikini och stekte. 

Smågrabbarna satt och spana på varandra. Linus är ju 1 år men är lika stor som Milo eftersom han varit sjuk så mycket. Trotts detta så gjorde mitt lilla hjärta inget när Linus tog hans leksaker ur handen på honom. Vet inte om smilo är väldigt generös och tycker man kan dela eller om han inte vågar ta tillbaka dem. Måste tuffa till min lilla fjolla ;p

När Johanna gick kom Helena med glass, men kl 15 hade alla gått och jag och Milo gick in och sov i 3 timmar. Jag tror jag fått för mycket sol nu för började frysa och må skit konstigt. Men när vi vaknade mådde jag bättre så middag och bus blev det då. Eric är ju i Estockolmo och fotar på Berns ....mhm han börjar hänga med dem stora ;p
När jag puttat fisen i säng vid sjutiden blev det Sandratid :) 

Hehe såg att du inte gillade låten...men kom igen den är lite bra ;) Jaja här går den varm alla fall.
<3<3<3<3<3<3<3<3<3

/Kram

1 kommentar:

  1. Åååh din lilla skit är så jävla söt!! Ögonen ba stirrar ner mig, smälter hjärtat i mig! <3

    SvaraRadera