fredag 13 maj 2011

Dags för uppdatering

Som du själv kanske märkt så har blogger inte varit så bra senaste tiden. Plus att mitt inlägg från i onsdags inte verkar ha kommit upp så tänkte uppdatera dig med vad som hänt.

ONSDAG 
Då var det fint väder så smilo var sommarkläd :)
 På morgonen så tvättade jag och sen fick vi äntligen tummen ur och tog ner allt skit som stått i smilos rum ner i förrådet. Det var för att vi skulle få besök av en mäklare. Hon skulle komma hit och värdera lägenheten...inte för att vi ska flytta men dem hade tydligen ett erbjudande just nu. Så vi kommer få ett mail en gång i halvåret om hur värdet ligger på lägenheten. Ganska bra.
Sen kom tjejerna och lille Linus hit på lunch. Fikat tog vi ute på gården i skuggan :)
 Övning ger färdighet :) berättade förut att jag tränade Milo att hålla flaskan själv. Nu kan han det korta stunder. En liten tand är på väg också :)


TORSDAG
Tänkte visa lilla Bördi som sitter och spanar ut på balkongen :)

Och smilo gillar Bördi så mycket att han lånade Erics kamera för att föreviga henne ;p

Vid lunch gav vi oss av för att uträtta lite ärenden. Första stoppet var en undersökning om spädbarns utveckling. Milo skulle titta på en film och så mätte en kamera hur han tittade och reagerade. 

Det blev inget inlägg i torsdags, inte bara för att blogger var ur funktion men också för att jag blev matförgiftad :( Jag mådde som en påse skit hela kvällen. Under natten blev det lite bättre.
Innan jag stupa i säng kl 19.20 så tog jag detta söta kort på Milo. Han ligger och håller i sig när han sover :)


FREDAG
Idag skulle jag gått till tandläkaren, frissan och träffat F. Men allt det fick jag ringa på morgonen och ställa in. Kände mig svag, yr och hade kramper i magen så mamma och Kattis har hjälpt mig med Milo idag. Nu på kvällen känns det bättre.

/Kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar