torsdag 19 maj 2011

Fått tummen ur

Tjoho, Milo min lilla Milo vaknade redan 5.10. Ingen fara för har fått så mycket gjort idag. Kanske inte för att vi var uppe så tidigt utan för jag gav mig f*n på att rycka upp mig. På förmiddagen bockade jag av hälften av alla telefonsamtal jag ska ringa. 
Sen var det mammagrupp och idag pratade vi med en tandläkare. Det var mycket som hon sa som jag och Eric redan pratat om och bestämt oss för att göra men några aha blev det. Vet du t.ex. hur många sockerbitar det är i ett mariekex? 2 stycken. 2 stycken i ett enda litet kex. Så det kan lille fisen glömma när han blir äldre ;)

Hemma igen blev det lunch och sen storstädade jag :) Äntligen...vi har inte städat på 2 veckor. 
Smilo rulla runt i sitt gåbord under tiden. Men vi måste börja säkra hemmet nu. Idag åkte han först och slet ner Erics spelgrej till datorn och sen rulla han förbi sina haklappar. Där fick han tag på en att smaka på :) ok haklapparna är inte farligt men snart upptäcker han Erics flasksamling och det kan bli tråkigt.

Vid fyra tiden blev det en timmes promenad med Emma. Tycker jag är duktig med promenaderna nu, det blir nästan en varje dag :)


/Kram

1 kommentar:

  1. usch ja, det blir för många på flarrorna om Milo också ska dela med mig och Eric..;/

    Och VA!? Är det två hela äckliga sockerbita i ETT jävla kex!!! Gudars....

    SvaraRadera