lördag 30 april 2011

Valborg

Min lilla smilo började dagen kl 6 men vi gick ändå inte och tittade på forsränningen. Det skulle bli för stressigt eftersom jag skulle fixa sallad och handla innan jag träffade mamma och pappa. 
Handlade på vägen till ekonomikumparken och gick genom stan för ville köpa en ballong till Milo. Inte den smartaste vägen och ballongen var mest iväg plus att smilo sket i den. Men fram kom vi och hade picknick.

Milo satt snällt på filten när vi åt lunch

Yes... dem ser lite roliga ut men det var för att det kom en kraftig vind precis vid fototillfället så håret reste sig på mamma och pappa tippades bakåt.... Eller inte :p Nej dem var inte beredda på att jag tog kort helt enkelt. Men spela roll, dem är bäst i alla fall.

Till fikat blev det molnigt och Milo blev trött så jag packade in lilla grisen ordentligt och sen sov han enda tills vi kom hem två timmar senare.

Ser ut som största skogsmongot på denna bild men det bjuder jag på :)

När vi kom hem var Eric hemma från jobbet och Stefan och Kattis kom förbi. Det blev lite skumpa och ostbricka. Mamma och pappa skulle tagit sista bussen då hem men vår käre far tyckte det var så kul att han ville stanna kvar ett tag till och jag skjutsade hem dem. Är jag inte bara för snäll :) Tycker förresten Kattis var skit snygg med lockigt hår, visst?



Köpte som sagt en ballong till smilo och så här ser den ut. Eric kom på ett till smeknamn till Milo... Bilo. Kärt barn har många namn, vilket vår lille gosse verkligen har.

När jag kom tillbaka efter att varit taxi kom det lite fler folk och så grillade vi.

Nu är jag trött och kommer nog somna bums. Får se när Lovisa trillar in :) messa henne igår att hon kunde sova här.

/Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar