tisdag 19 april 2011

Ordning och reda

Dagen började kl 7 med tvätt. Det är det enda som är bra med att Milo vill upp tidigt.. att man kan ta tidiga tvättpasset. 
Sen var jag iväg till bvc med smilo för att träffa en barnläkare. Och Milo har en förträngning.. alltså att det är för litet hål att kissa ut i. Men han har inget besvär av det, utan det ser bara läskigt ut när han kissar. Men om han får besvär eller fortfarande har detta när han fyller ett så ska vi få remiss till barnkirurgen. 
När vi kom hem igen blev det lunch och sen har jag städat, gjort bärpuré och matlåder. Så nu är det fint... men tycker alltid att det blir skitigt direkt när jag städat. 
Klockan 16 la vi oss för att vila och somnade. Jag vaknade igen halv sju och Milo vaknade nyss (kl20) för mat och pyjamas.
Jag var ganska smart för gjorde middagen tidigare så det var bara att värma :)
Eric är på studion ikväll också så därför sov jag och smilo så länge. Kanske det är därför som lillfisen inte vill sova utan håller mig lite sällskap.

Hörs på skype i morgon :)

/Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar