måndag 11 april 2011

Terroriserad på telefonen

Först ringde den någon snubbe från Jehovas Vittne, antar att han ville prata om bibeln eller något men jag sa att jag inte var intresserad. Lite senare ringer det någon från ett marknadsundersöknings företag men då var jag på hugget och avbröt honom och sa att jag inte ville vara med. 
Annars då..idag har vi gått en promenad med Emma och Leo på förmiddagen. På hemvägen var jag förbi Willy´s för att köpa lite sallad eftersom jag hade Sara (hon som också har barn) på lunch. Det var nästan ett år sedan vi sågs så det var kul att träffas. Hon har inte sett Milo heller så hon tyckte det var kul att vi äntligen sågs. Att det tagit så låg tid är för att hon har det struligt i vardagen om man säger.
Jätte fin present fick Milo av Sara. 
Här visar Milo upp sig i sommarshorts och sin fina keps
 Här kör han en liten tuffare stil med kepsen bak och fram ;)
 När Eric kom hem tvättade vi lite och så satt vi på balkongen. Det var sjukt fint väder idag, hela 13 grader i skuggan på vår balkong :)
Ser lite ut som en vårtrött LillaMy, hihi.Hon är ju också vit i ansiktet med knut på huvudet.

Nu är det serien som får mig att vilja ha barn på tv så ska gå och längta lite, hehe.

/Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar