torsdag 28 april 2011

Lite shopping

Kollade på klockan i morse och då visade den 6. Gav Milo nappen och måste somnat om för vaknade igen 7.30 men det kändes som det bara gick ett par minuter. Var alla fall as trött och skickade upp killarna och låg kvar ett tag i sängen.

När jag kom upp satt smilo och invigde sin lekmatta.

Sen skulle jag och Milo ha mammgrupp idag på förmiddagen, men när jag kom dit blev det inställt för hon som skulle ha oss kom aldrig.
Så jag mötte upp Eric och så gick vi på stan. Fick en rabattcheck på Guldfynd till min födelsedag som jag utnyttjade idag. Köpte denna klocka, vad tycker du?

Det blev ett par shorts till smilow. Dem är från Myrorna och kostade hela 25 riksdaler :)

Lite sommarkläder från Polarn o Pyret blev det också. Han fick ett presentkort därifrån på dopet.

När vi kom hem blev det lite städ. Snyggaste städtanten ever ;p

Milo tyckte oljudet från dammsugaren var drygt, hehe 

 Sen åkte vi ut till Knivsta för Eric och Bengt skulle gå igenom hans deklaration. Det blev även middag.


/Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar