söndag 10 april 2011

48 år och 5 månader...

..blir idag världens bästa mamma och världens finaste bebis. Och jag har tur att ha båda i min närhet :)
Idag tog jag min sovmorgon som jag skulle haft igår, jätte skönt att sova till halv tio. Eric var iväg på sin upplevelse i Gävle som han fick förra året på sin födelsedag, så jag och smilo gick ut vid elva tiden för en promenad. När jag nästan kommit upp till Gränbys baksida insåg jag att jag nästan var hos min kompis Carro. Så ringde henne och frågade om vi skulle ses. Hennes son låg och sov så vi bestämde att träffas när han vaknat och gå till lekparken. Jag och Milo gick till 4 H gården som låg i närheten så länge. Hehe, blev som ett litet barn när jag såg djuren :) Men kunde inte se alla för några var inne i en lada och Milo låg och sov i vagnen.

Lite gutefår
 En liten  fårbebis
 Sötis ponny
 Killingarna var så sjukt söta
 Fler killing bebisar :)
 När vi sett alla djuren ringde Carro och vi mötte upp henne vid en lekplats där också hennes styvmamma var med sina barn. Hon är ganska ung för hennes barn är typ 1,5 år och 4 år.
Här är lilla Oliver, Carros son
 Jag och 4 åringen gjorde sandhjärtan
 När Eric kom hem vid två tiden möttes vi vid McDonalds för en sen lunch. Jag vet..kommer bli sjukt tjock av alla donken mat.

Måste bara visa en cykel som inte klarat vintern så bra. Går förbi den varje gång jag ska till bilen och nu var jag tvungen att ta ett kort så du får se. Dem har typ plogat och inte sett den för den kom fram ur en driva när det började smälta. 
 Smilo fick mat och bad när vi kom hem och sen somnade både han och jag. 

Nu ska jag pussa lite på honom så han somnar för natten. Han är lite ledsen, tror han tycker det är jobbigt att somna på kvällen. Vissa barn kan tycka det.

/Kram

1 kommentar:

  1. Jag och Milo har lyckotal 10. Vilken fin dag det var igår, perfekt för promenad. Härligt att ni har närhet till 4H och tamdjur. När han kommer hit får han se "vilda"djur.Kram<3/Mams

    SvaraRadera